Centric publiserer årsrapport for 2017

Centric har publisert sin årsrapport for 2017 online. Flere kunder, inkludert Amsterdam, De Goudse, Ziggo og det svenske selskapet NetOnNet, snakker om det siste årets samarbeid med Centric.

Bedre kvalitet på salget

Centric er meget fornøyd med resultatene for 2017. Året sluttet med en omsetning på totalt 468 millioner euro, en økning på 4 prosent i forhold til 2016. EBIT økte noe til 27,5 millioner euro (2016: 26,5 millioner euro). Det videre skiftet av kjernefokus mot nettskyløsninger og langsiktige kontrakter – tjenester hvor Centric tilfører mye ekstra verdi – er en positiv trend.

Strategisk fokus og internasjonal vekst

Vårt strategiske fokus på Nederlands offentlige sektor og finanssektor, samt den internasjonale forsyningskjeden, bidrar til vårt selskaps stabilitet og kontinuitet. Det samme gjelder det intensive internasjonale samarbeidet og vår vekst innen bemanningstjenester og IT-outsourcing.

Bedre kontinuitet gjennom applikasjonsstyring i skyen

Den vidtfavnende ekspertisen til våre fagfolk og deres innsats for våre kunders suksess, gir Centric en solid fordel i forhold til andre selskaper. Denne kombinasjonen bidrar også til å styrke våre forslag, inklusive vår hybrid-sky, som både gir tilgang til våre egne applikasjoner, våre kunders applikasjoner og deres kontormiljøer. Ved å håndtere kundens bedriftskritiske infrastruktur og applikasjoner i skyen, kan vi garantere optimal kontinuitet og kvalitet.

Klikk her for å gå til årsrapporten

Kundberättleser

Les også